Úvodní stránka

Podmínky pro odběr obědů ze ŠJ v době nemoci

PODMÍNKY PRO ODBĚR OBĚDŮ ZE ŠKOLNÍ JÍDELNY V DOBĚ NEMOCI DÍTĚTE NEBO ŽÁKA

  1. Oběd lze odebrat do řádně označeného jídlonosiče (jméno, příjmení, ročník) pouze v první den nemoci (jde o dotovanou stravu, na kterou není nárok v době nepřítomnosti žáka ve školském zařízení).
  2. Pokud má zákonný zástupce dítěte nebo žáka zájem o oběd i od druhého dne nemoci, lze v rámci doplňkové činnosti zakoupit oběd za 55,- Kč (aktuální cena obědů v rámci doplňkové činnosti). V tomto případě bude jídlonosič opět řádně označen jménem, příjmením a ročníkem a navíc i značkou CS pro správné zařazení do cenových kategorií.
  3. Změnu stravy je třeba nahlásit den předem do 14.00 hodin, a to jedním z uvedených způsobů:
  1. osobně u vedoucí školní jídelny
  2. e-mailem (stejsk1@seznam.cz) nebo pomocí formuláře na webu školy
  3. telefonicky (561 039 035)

Ludmila Stejskalová (vedoucí školní jídelny)

Tyto písemné podmínky byly vytvořeny na žádost školské rady ze dne 13. 3. 2018.

 

Poslat známému Poslat na e-mail   tisk Tisknout   ↑ Nahoru