Úvodní stránka

Odhlašování obědů

 

 

PODMÍNKY PRO ODBĚR OBĚDŮ ZE ŠKOLNÍ JÍDELNY V DOBĚ NEMOCI DÍTĚTE NEBO ŽÁKA

  1. Oběd lze odebrat do řádně označeného jídlonosiče (jméno, příjmení, ročník) pouze v první den nemoci (jde o dotovanou stravu, na kterou není nárok v době nepřítomnosti žáka ve školském zařízení).
  2. Pokud má zákonný zástupce dítěte nebo žáka zájem o oběd i od druhého dne nemoci, lze v rámci doplňkové činnosti zakoupit oběd za 85,- Kč (aktuální cena obědů v rámci doplňkové činnosti). V tomto případě bude jídlonosič opět řádně označen jménem, příjmením a ročníkem a navíc i značkou CS pro správné zařazení do cenových kategorií.
  3. Změnu stravy je třeba nahlásit den předem do 14.00 hodin, a to jedním z uvedených způsobů:
  1. osobně u vedoucí školní jídelny
  2. e-mailem (jidelnazsrudikov@seznam.cz) nebo pomocí formuláře na webu školy
  3. telefonicky (561 039 035)

vedoucí školní jídelny

Tyto písemné podmínky byly vytvořeny na žádost školské rady ze dne 13. 3. 2018.

 

Chce-li strávník odhlásit oběd, musí být odhlášen den dopředu (telefonicky, ve školní jídelně nebo elektronicky zde).

Ráno již oběd nebude odhlášen!

1. září a 30. června se pro žáky základní školy nevaří.

Odhlášení obědů:

Vaše jméno: *

Váš e-mail: *

Zpráva: *

Napište číslici pět: *

Povinné údaje jsou označeny (*).